суботу, 4 лютого 2012 р.

А скільки часу у Вас?


Люблю зберігати всякі чеки, записки, білети з кіно, пакетики цукру із кафешок...
Прибирала сьогодні і натрапила на білети із кіно з підписом "Час"... у той вечір нам вкрай його не вистачало... ми спізнились на сеанс хвилин так  на 20 і я згадала, що мала подивитись діалог, чому ж  людина, яка прожила століття і у якої попереду ще одне, віддав весь свій час...
"Час став способом платежу. Ми заробляєм його і витрачаємо"
Фільм-шедевр, з геніальним задумом, мені відразу сподобався! Вчить цінувати кожну хвилину! Дуже яскраво показано те, як це розуміти,що у тебе часу обмаль... і те, що єдина цінність у нас-це справді таки час, який за гроші не купиш! Тімберлейк, як на мене, був на висоті!  Якщо ви не бачили ще,перегялньте, не пожалієте!!!
+1 до списку моїх любимих фільмів!

цитати:
* -Чотири хвилини за каву?! Вчора ж коштувала три!
-Ви хочете каву чи спогадів?
* Хіба забирати крадене - крадіжка?
* Бідні помирають,а багаті не живуть!
* Не всі знають,що часу достатньо.
* Доки в світі помирають люди,ніхто не має права бути безсмертним!
* - Якби у тебе було багато часу на годиннику, щоб ти зробив?
  - Перестав би стежити. Я можу сказати одне, будь у мене час - я не витрачав би його даремно.
* Всі не можуть жити вічно, їх не буде куди подіти. Чому є тимчасові зони? Чому є податки? Чому ціни виростають в один і той же день? Вартість життя росте, щоб люди продовжували помирати. А як же і ще можуть появитись люди,в запаси яких мільйони...років?
Користуйтесь часом правильно!

2 коментарі:

  1. дуже хороший пост!і справді вартий уваги що фільм що він!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))приємно)) деякі моменти фільму переглянула сьогодні знову!

      Видалити